For Firma

Informasjon til firma angående partihandel

I blandt kan firma trenge å kjøpe inn eller selge større antall produkter, hos mTorget går det helt utmerket! Ingen partier er for små eller store og et firma kan spare både tid og penger ved å kjøpe eller selge komplette partier. Et spørsmål som ofte oppstår er om prosessen er lang og kranglette. Den er faktisk lettere enn man skulle tro! Ta en titt nedenfor og se hvordan det hele gjøres.

Å selge et parti med fire enkle steg: 

1.  Kontakt oss på kontakt@mresell.no

2.  Vi sender en Excel fil.

3. Alt dere trenger å gjøre er å fylle i den informasjonen som savnes, som f.eks. produktenes serienummer og stand. Deretter sender du tilbake Excel filen til oss. Vi returnerer med et preliminært pris forslag for hele partiet. Super enkelt!

4. Om dere er fornøyde med den preliminære pris forslaget arrangerer vi opphendtning av produktene som deretter transporteres til vår servicepartner Epleservice for en service kontroll. Etter at vår tekniker har gått gjennomført en service kontroll av samtlige produkter justeres  det preliminære pris forslaget, enten opp eller ned avhengig av hva som oppdages under service kontrollen. Som et siste steg kommer vi til enighet om et slutt pris som også blir summen som betales ut til dere.

 

Å kjøpe et parti: 

Kontakt oss ved å sende en e-post til kontakt@mtorget.no. Specifier det produkt eller de produktene som dere er interessert av, antall enheter og deres preliminære budsjett. Vi svarer så fort vi kan med mer informasjon ang deres forespørsel.

 

Atraktive priser

Vårt prisalgarytme baserer pris foralget på produktets serienummer i kombinasjon med ca. hundre andre faktorer. Vår markedsførings rekkevidde, kompetanse og diagnose kapasitet gir oss en konkurranse fordel på markedet og vi er stolte over å kunne tilby et rettferdig pris forslag med raske og pålitelige utbetalinger.

 

Miljøvennlig 

De seneste årene har arbeidet med hållbarhet og gjenvinning vært mer og mer i fokus. Mange firma har valgt å gjøre mer for samfunnet og inført program som (Corporate Social Responsibility) som på ulike måter verner om miljøet og skaper holdbart forhold for utnytting av resurser. Gjenvinning og gjenbruk har naturligvis blitt en sentral del av disse insatser.

Å kjøpe brukte produkter er altså en måte for firmaer å spare penger, gjøre noe for samfunnet og forbedre den «image» som prosjekteres ut mot kundene. Så skal vi ikke heller glemme at et raskt og smidigt salg av gamle produkter som ikke lengre brukes også kan forbedre kontantstrømmen og dermed selskapets likviditet.